Elisa Webinaari: Yrittäjäkin ponnistaa toimivasta tiedonjaosta 

MILLOIN? Torstaina 11.4. klo 9.00-9.45 

Kun yhteydenpito on kunnossa, viestit, dokumentit ja tieto projektien etenemisestä siirtyvät sukkelasti niin tiimin sisällä kuin kumppaneillekin. Muutaman hengen yrityksissä yrittäjällä ja työntekijöillä ei välttämättä ole edes yhteistä toimistoa, ja joidenkin tiimien jäsenet työskentelevät eri paikkakunnilla tai jopa eri maissa. 

Yhteiset yhteydenpidon pelisäännöt kannattaa pistää kuntoon, oli tavoitteena muutaman hengen ketteränä yrityksenä pysyminen tai kansainväliseksi suurtoimijaksi kasvaminen.  

Olet luultavasti törmännyt Topbox Oy:n tuotteisiin kesäisellä terassilla tai tapahtumassa. Topbox on suomalainen ravintoloiden ja baarien ulkotarjoiluratkaisuja myyvä yritys, joka aloitti toimintansa vuonna 2014.  

Kun aloittelevan yrityksen tiedonhallintaa suunniteltiin, oli alusta alkaen selvää, että käyttöön otettaisiin Office 365 -ympäristö. Kasvuhaluisen tiimin viestinnän kulmakiveksi on muotoutunut Microsoft Teams -työkalu. 

Tervetuloa Elisa Webinaariin 11.4. klo 9.00 - 9.45 tutustumaan Topboxin tarinaan sekä kuulemaan, mitä mahdollisuuksia aukeaa yrittäjillekin, kun kaikki tarvittava – tiedostot, keskustelut, muistiot – asuvat saman virtuaalisen katon alla. 

Asiantuntijoina Elisan pilvikonsultit Janne Ariluoto ja Jari Kotola sekä yritysasiakasedustaja Kaj Keinänen.

Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella. Ilmoittautuminen kannattaa, vaikka ajankohta ei sopisikaan sinulle: lähetämme linkin webinaaritaltiointiin kaikille ilmoittautuneille.

Lämpimästi tervetuloa kuulolle!

Tutustu muihin Elisa Webinaareihin täällä.

Elisa Webinaari on tilaisuus, johon voit osallistua omalta tietokoneeltasi Microsoft Skype for Business -ohjelmaa hyödyntäen. Kaikki Webinaarit ovat maksuttomia. Voit osallistua Webinaariin myös ilman omaa Microsoft Skype for Business -ohjelmaa.

¹ ²Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu  ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.